трябва да се затапи егр-а и ще спре да маслее. освен турбото със сигурност са мазни и вскичи турбо пътища
Известие
Collapse
No announcement yet.
алфа ромео 156 счупено турбо
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщениеПри чипосване не е необходимо да се слага по-голямо турбо, защото се препрограмира настоящото турбо така, че да работи оптимално при новите условия на работа на двигателя. То ако за всяко чипосване се купуваше и по-голямо турбо, което по принцип е четирицифрена сума, би било както казваме в Пловдив – майната му и на чипосването. Освен това двигателите JTD са едни от най-благодатните за чипосване двигатели, чипосването им е изключително лесно и само някой абсолютен новобранец, при това оставен без надзор, би объркал нещо. Ако турбокомпресорът на колегата е повреден, това не е от чипа. Нека потърси в този форум или пък другаде евентуални причини за повреда на турбокомпресор.Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщениеБе аз си мисля, че какъвто и "чип" да е монтиран на това жтд105 трудно (даже невъзможно) може той да е причина за пренадуване... Може ако е с много гориво да се "поопече" турбото, ама тя трябва да пуши доста сериозно колата и няма как да не направи впечатление.
Колкото дали е лесно или трудно да се направи софтуер - на един му е лесно едно, на друг друго.
На мен например ми е трудно да лепя плочки и да шпакловам... та си плащам на такъв дето му е лесно.
П.П. И на мен ми стана интересно nickgaidarov можеш ли да препрограмираш турбото на жтд105???
Дай да видим г-н спеца как ще препрограмира турбината на този двигател.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
От това, което се вижда от клипа, вида на турбината е съвсем нормален за тази дърта кошница! Колата е най-малко на 12 години и едва ли някой някога е поглеждал към турбото въобще!
И един въпрос към колегата: Турбо, щанга, климатик ... а бе, ти къде гледа, като я купува тази кола?
Comment
-
Турбото ти работи във фабричен режим. Не е виновен чипа а много километри или лошата поддръжка. А това, че има малко масло... там винаги има масло от картерната вентилация поне. Извади маркуча на входящия въздух и го провери за луфтове. Ако не усещаш да мърда на ръка карай и се не бой.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment